Sunday 17 June 2012

kawan baru

Lama dah tak menulis di blog sendiri... asyiklah tengok blog orang. erm untuk pengetahuan semua aku dah mula bekerja sebagai pegawai projek (n41) di universiti malaya... erm bukan UiTM walaupun sentiasa dihati hehehheeh...aku selesa and happy bekerja disini. macam semua orang tahu aku ni garang and tegas. tapi bila sampai disini aku tak setegas mana. Mungkin aku masih belum dapat menserasikan diri lagi bersama UM. Tapi aku akan cuba yang terbaik. Kat sini aku ada ramai jenis kawan skematik, lucahtik,egotik,rajintik,poyotik and slambertik hahhahahah new words penjahanamlah aku ni... hahhaha sebelum terlupa aku ni pegawai di UNit Monograf dan Terjemahan Bahasa Melayu hehehhehe hancur kot bahasa aku... apapun aku ni rajin. balik semula pada kawan-kawan aku disini walaupun mereka ni perangai yang macam-macam tapi mereka ni sgt supportif and best...aku tak kisahlah ada diantara mereka tak suka sesama mereka tapi aku kawan semua sayang semua hehehheheh alamak masa kerja buat blog.. ko mampu

No comments:

Post a Comment